Zoeken

maandag 10 juni 2013

#28 foto-update en creatieve aankopen

Ik zit even in een leerdipje (en heb gewoon ook veel tijd voor mijn volgende examen), dus vandaar dat ik me wat creatiever bezig hou vandaag.

Allereerst enkele foto's van mijn deken:
 



 


 
Zo ziet het er nu dus uit ongeveer, maar veel groter dan het lijkt... :)

Dit weekend heb ik ook vier sleutelhangers gemaakt, waarbij ik me baseerde op dit patroon. Eén voor mijn broer, mijn zus, mezelf en de andere gaf ik weg aan mijn buurvrouw. Iedereen tevreden.
Voor mij

Voor mijn broer en zus

Deze had ik al tijdje eerder gemaakt.
En dan ben ik deze morgen nog eens wat inkopen gaan doen: een heleboel ritsen, enkele bollen Catania katoen en dan nog dit:
Borduurring, 6 pakketjes borduurdraad, 1 borduurpakket voor een theedoek.
Want, wat wil ik doen (overduidelijk): starten met borduren! Het lijkt me fantastisch om op mijn eigen kleren te kunnen borduren, maar dat wordt nog wat oefenen!
Achja, binnenkort meer dan tijd genoeg, eerst nog twee examens!


Groetjes en veel haakplezier!
Anne

1 opmerking:

  1. mooi gemaakt !
    heb laatst ook een borduurring gekocht.
    ik had nog wat stramien, en met een leuk patroontje
    is het eigenlijk heel simpel :-)
    succes :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter! :)