Zoeken

donderdag 7 februari 2013

#25: deken (kortje)

Jawel! Mijn grote project komt nog in orde. Ik heb het helaas momenteel te druk om foto's te plaatsen, maar ik ben dus begonnen met het in elkaar zetten van mijn deken. Ik moet nu nog 50 vierkantjes haken, maar dat doe ik tussendoor (als ik eens met de trein moet, wat tegenwoordig vrij vaak is). Ook kan ik met trots zeggen dat ik weer wat dichterbij het 'leerkracht-zijn' ben, en voorlopig nog 3 maanden vakantie heb in de zomer om volop te bloggen! Jippie!
 
Het is echt wel spannend! Ik ben nu nog op zoek naar mooie randjes om mijn deken. Iedereen vraagt me of het wel warm gaat zijn, omdat er gaten in zitten. Waarom zou dat in godsnaam niet warm zijn?
 
Enn... ik ben in de Ikea om stofjes geweest, om mijn Jozefjes een voering te geven, zodat ze er deftiger uit zien! Nu nog eens zoeken waar ik kan leren om een voering te plaatsen...
Wish me luck, zou ik zo zeggen!


Anne

2 opmerkingen:

  1. Naar de Ikea gaan: da's gevaarlijk ;)
    Ik ben er nog maar een keer geweest omdat het (godzijdank) te ver is, en ik had gelukkig manlief mee om me wat in te tomen, want o, die goeie stevige en o zo schone stofjes, ik kon maar niet beslissen welke ik niét zou kopen....
    Blijkbaar zijn je tussenexamens goed geweest ! Yes, zo moet het! Komaan, houden zo dat je dan drie zorgeloos lange maanden vakantie in 't vooruitzicht hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al 'oei', toen ik de eerste zin las! Maar inderdaad! Zoveel keuze, en zo mooi! Gelukkig had ik ook een vriendin bij en een budget vastgelegd. Dankje! ;)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter! :)