Zoeken

zondag 21 oktober 2012

#24 update ^^

Wat vliegt de tijd toch! Nog 3 keer dit en ik heb alweer examens...
Maar bon, zoals beloofd een update (en wat fotootjes ^^)

...

Allereerst: ik heb ze nog eens geteld en ik heb momenteel 115 vierkantjes gehaakt voor mijn project(je)!! Fantastisch toch? En ik heb ook eindelijk een goede manier gevonden om ze allemaal aan elkaar te zetten, maar dat zie je wel als het af is.


Ik ben ook met nog iets nieuws begonnen: schattige portemonneetjes maken!
En het is volledig zelf bedacht, bij toeval. En omdat ik het bedacht heb toen ik bij mijn peter in het ziekenhuis op bezoek was, vernoem ik het naar hem. Zie hier de Jozef (dat was zijn naam):

Eerste Jozef!

Ik weet niet waarom, maar ik ben ertegen om mijn eerste exemplaren weg te geven... Dus deze blijft bij mij ^^









Tweede Jozef!
 De tweede maakte ik voor mijn zusje. Ze gaf me er 5€ voor (ik heb besloten dat dat mijn prijs is). Ik wou hem gratis maken voor haar verjaardag als extraatje maar daarop wou ze niet wachten... Achja, haar keuze!






In het begin (zie foto van de tweede) kan je de overgangen tussen de verschillende rijen nog zien. Maar nadat je hem een tijdje hebt gebruikt, gaan ze geleidelijk aan weg... Zoals je trouwens kan zien bij de eerste.


En ik heb ook dit patroon uitgetest:
 Tadaaaaaaaaaaaaaa! :)




En hier zijn nog enkele details van beiden Jozefjes:


 






Hou jullie goed, en nog veel haakplezier!

Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter! :)