Zoeken

zaterdag 21 juli 2012

#22: update

Even geen foto's, daarvoor heb ik nu geen tijd wegens herexamens. Tegen dat die allemaal opgeladen zijn tegenwoordig!

Dus, ik heb iets heel raars meegemaakt. Ik had mij een tijdje geleden een plastieken haaknaald gekocht van 8mm, en ik had ook nog een bol Zpaghetti liggen.
Ik dacht ik maak een tas (zo'n soort linnengoedmand voor op mijn kot).
Maar terwijl ik mijn bodem aan het haken ben, springt ineens mijn naald kapot! Dat had ik nu nog nooit meegemaakt...
Dus een aanrader: neem een metalen of kunststof naald om met Zpaghetti te haken ;)

Ik ben ook aan een kussentje bezig, voor mijn buurvrouw haar verjaardag!
Daar komen ook nog foto's van.


En dan ten slotte: mijn zus is helemaal geobsedeerd door nagellak, dus daarom zet ik van haar creaties ook binnenkort een aantal op de blog.


Als je geluk hebt, dan kan de fantasie van de één de werkelijkheid van een miljoen anderen veranderen. - Maya Angelou (Afrikaans-Amerikaans dichter en schrijver)



Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter! :)