Zoeken

zondag 8 juli 2012

#21: uiltje

Hallo!

Mijn meter had vroeger zo'n uil die ze gebruikte als speldenkussen. En ik dacht even dat iemand anders het al had, maar toen ik een kast open trok zag ik het liggen, en kreeg het mee naar huis van mijn peter.

Nu vind ik dit er superschattig uit zien, en ik dacht ik maak een miniatuurtje ervan. De grote is nl 20cm en die neem je niet zomaar overal mee naartoe.

Hieronder mijn probeersel. Het is wat anders uitgevallen, maar de mijne vind ik ook schattig.
Eigenlijk is het wel een knuffeltje want ik heb een beetje veel te weinig opvulling gebruikt.



Grote uil en kleine uil
Ik heb de vleugeltjes er helemaal opgenaaid, want bij de grote komen de ogen en vleugels een beetje los. Beter voorkomen dan genezen! ;)



Kleine uil: close-up


Groetjes,

Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter! :)