Zoeken

dinsdag 19 juni 2012

#18 en een nieuw groot project

Hallo!

Ik had een ideetje en ga dus samen met mijn zus een project starten na de examens (en herexamens).
Het is allemaal een beetje spannend, en aangezien we niet weten of alles wel in de smaak zal vallen, zal ik steeds bij een nieuw ontwerp een foto plaatsen en wat feedback eisen ;)
Tot hier de korte mededeling!

Tip: veel vrouwen nemen ze overal mee naartoe :)


En nog even een update over mijn andere grote project: het deken!
Ik heb ze eens geteld en ik heb ondertussen al 85 vierkantjes gehaakt! Dat betekent... even rekenen...
nog... 265!

Dat zijn er nog altijd ongeloooooofelijk veel, maar het vordert snel heb ik de indruk, dus dat komt in orde.


Groetjes en veel haakplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter! :)