Zoeken

zondag 26 februari 2012

9! en wat nieuws

Enkele dingen die de afgelopen weken gebeurden:
1. Ik zag het even niet meer zitten nadat ik mijn punten gekregen had, maar gelukkig bestaat er nog zoiets als een lief. En kijk: hier ben ik al weer mooi aan het werk! ^^

2. Ik heb mijn zus leren haken! Jawel, na jaren van geduldig vragen of ze eens wilde proberen, heb ik haar nu gewoon gedwongen om naar mij te luisteren. Want geef nu toe: haken is toch helemààl niet zo moeilijk als het er soms uit ziet?
Ik heb haar ook meteen een uiltje leren maken van Matawi's crea's, en het lukte! Ok ja, het was niet het allermooiste uiltje ooit, maar dat moet ook niet van de eerste keer. Ik ben natuurlijk weer vergeten om foto's daarvan te nemen, maar ze komen, ze komen. Mijn uiltje is naar een vriendin gegaan als verjaardagscadeau.

3. Jawel, Pasen komt eraan, en samen daarmee: mijn verslaving!
Ik ben enorm verslaafd aan de pistachepaaseitjes van Colruyt: witte chocolade met pistache erin (gesmolten). Ik heb momenteel al zeker een kilo op (ja, ik weet het, het is vasten, maar ik kan me niet inhouden :o) Enkele foto's, maar wees gewaarschuwd gevoelige kijkers! Deze zijn verslaaaaaaavend! :)







EEN GROTE PAASEILIEFDE
En dit is nog niet alles want: er volgt een...
4. Ik heb nog steeds niet getoond hoe mijn duivel is geworden!
Dus bij deze (ik heb het patroon van hier):







Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat gerust een reactie achter! :)