Zoeken

woensdag 1 februari 2012

7! & een voorraadje wol :)

Hallo iedereen!

Vrijdag nog mijn laatste examen en dan ben ik er van af.
Aangezien we daarvoor niet zo veel meer moeten doen, heb ik geprofiteerd van de gelegenheid en mij een voorraadje wol ingeslaan!
En wat voor een voorraadje!



En dan had ik mij nog eens misrekend, dus ben ik boven mijn budget gegaan.
Maar dat komt allemaal weer in orde, aangezien ik al wat gespaard had. :)


Ik heb vanaf nu ook een boekje waar ik allerlei patronen in schrijf, ik wil graag webwinkeltje openen over paar jaar :) zoveel ideeen, maar zo weinig tijd nu ;) vandaar 'over paar jaar', als ik afgestudeerd ben. :)

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anne & Lien, leuk dat jullie meedoen met de weggeefactie van het nieuwe boek van Arne & Carlos. Ik heb een lootje voor jullie aangemaakt (2, jullie zijn tenslotte met z'n 2en).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne, je hebt in ieder geval prachtige kleuren in huis voor de voorjaarskippen. Ik heb dezelfde katoen in huis. Voor de kippen heb ik een dikkere draad gebruikt, maar met deze draad worden ze gewoon iets kleiner of je kunt ze met dubbele draad breien. Heb je al antwoord gekregen op je vraag over de vertaling van de engelse termen? En... super knap dat je al zulke prachtige dingen hebt gemaakt.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, nog geen antwoord gehad ;)
      Maar ik heb zelf al gemerkt dat meestal de Amerikaanse termen gebruikt worden! :)

      Zodra ik tijd heb begin ik aan de paaskippen. :)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter! :)