Zoeken

woensdag 9 november 2011

5!


Ongeveer in de helft!
Ik en mijn zus (Lien) zijn sinds vorig jaar een nieuwe (hopelijk lange) traditie gestart: vroegkerstmiskadootjes!
Jaa, een redelijk lang woord, we hebben er namelijk nog niet echt een naam voor.
Het komt er op neer dat we allebei zelf beslissen wanneer we ons vroegkerstkado geven aan de ander. Het moet alleszins voor kerstmis gebeuren, maar pas vanaf begin oktober-eind september.
(Anders is het zoiets als een laatpaaskado).
Voor mij vroegkerstkado heb ik een patroontje gevolgd dat je hier kan vinden.
Ik vind het er alleszins al goed uit zien voor een eerste keer.
& nu enkel nog die oogjes erop! :)
Ik heb er ook nog een hartje bij genaaid, en ik moet er nog knoopjes op zetten (als oogjes, want mijn veiligheidsoogjes lagen nog thuis - ik zit nl. op kot) en nu kan ik ze er natuurlijk niet meer op zetten...
Wat vind je er van?










Maar dat is niet alles: ik heb ook zo'n heerlijk warme col gekocht in de Hema! (En ik kon het natuurlijk niet laten om er één voor mezelf te kopen)



Hou je haaks!
Anne

2 opmerkingen:

  1. Hey Hey

    Even kijkje op je blog, bij mij gaat het bloggen ook niet zo hard ach ja komt wel weer. Mooi gehaakt het monstertje! Is het nog gelukt met de oogjes.
    En die col van de Hema ja heb er ook eentje in mijn bezit!! Zitten heerlijk.
    Tot blogs.. zal je gelijk even toevoegen..!
    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa hoor, de oogjes zijn gelukt! :) Mijn zus vond het trouwens super :) ze heeft hem altijd bij zich :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter! :)